söndag 23 januari 2011

Godkända!

Nu har vi äntligen fått vårt medgivande att adoptera!
Beslutet kom hem för några dagar sedan. Det kändes skönt att få det på pränt även om vi redan visste att utredarna godkänt oss. Nu blir nästa steg att skicka iväg alla papper till AC (Adoptionscentrum). Sedan vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer, kommer de att kontakta oss? Eller kanske vi måste ringa dit efter att vi skickat våra handlingar? Får kanske läsa på lite på AC's hemsida...

www.adoptionscentrum.se

9 kommentarer:

TeachMom sa...

Roligt, grattis! :-)

Sara sa...

Grattis!
SÅ himla roligt!

Anonym sa...

Åh, det här är ju fruktansvärt spännande! Vad jag är glad för er skull Alice!

Stor kram

MochM sa...

Åh vad spännande, grattis! Ska bli kul att få höra mer om hur det fungerar allt! Och att ni äntligen ska få bli tre!
Kram!

Sara sa...

Underbart! Vad glad jag blir!
Grattis!

Anonym sa...

Välkommen tillbaka!!!

Anna-Bell sa...

Hej Alice!

Kul att du skriver igen! Vad spännande att vi nu får följa med på er adoptionsresa!

Kram!

/Anna-Bell

Anonym sa...

Grattis!

Berätta mer! Vi har ett barn som vi har hämtat och väntar på ett till jag älskar att få höra adoptionshistorier!
/F.

ekke sa...

Grattis! Jag hoppas på att vi också har vårt medgivande under året som kommer, gärna innan sommaren om jag får välja :)