tisdag 31 mars 2009

Spraydag 18 - deppdag

Är så jäkla trött, har ingen energi kvar alls verkar det som. Jag som hade en massa planer för idag... Trots det underbara vädret så har jag inte orkat göra något annat än slappa i soffan och kolla på tv och surfa på laptopen. Får ju ångest av att vara så ineffektiv men orkar ändå inte göra något åt det, moment 22!

Har stans populäraste promenadstråk (läs barnvagnsstråk) utanför mitt hus. Har stått i fönstret och tittat på vacker blå himmel, sol, hav och ett oändligt lämmeltåg av barnvagnar. Känner mig avundsjuk och deppig, jag vill också strosa runt med en barnvagn och vara lycklig. Måtte det fungera med den här ivf'en!

Imorgon är det sprutstart, äntligen!!! :)

5 kommentarer:

Betti sa...

Hej du! Tack för titten =)
Ser att du med är i gång.
Önskar dig all lycka till denna rundan!! Måtte det bli vår tur nu eller hur?
Kram

Alice sa...

Ja Betti, jag håller fullständigt med dig, måtte det bli vår tur denna gången!

Anna-Bell sa...

Hej Alice,
Tack för kommentarer på min blogg. Lycka till med sprutorna! Var gör ni behandlingen?
Kram

MochM sa...

Ja det där sprayandet gör en ju inte till världens gladaste och energifyllda person direkt. Men snart är det över och jag hoppas innerligt det ska gå vägen!
m.

Alice sa...

Anna-Bell, vi går på Cura.
M&M, ja sprayandet är inte roligt alls, man blir sååå seeeeg. Men nu ska jag få lite hormoner igen så då blir jag nog gladare!
Kram tjejer!