måndag 8 juni 2009

Lattelängtan

Slutkörd efter en jobbig arbetsvecka som avslutades med två nattpass i helgen, gick av 07 imorse. Om jag inte hade haft en fikadejt med en kompis snart så hade jag nog haft svårt att motivera mig till att kliva ur morgonrocken och in i duschen. Men min längtan efter en latte är stor, större än segheten, så jag ska strax kasta mig in i duschen. Sedan ska det såklart bli skoj att träffa min kompis oxå, vi har inte setts på länge.

Vad gäller det där med mensen så kom den ju såklart i måndags kväll i förra veckan. Eftersom jag visste att jag inte var gravid så var det faktiskt skönt att den kom, bättre det än att gå och fundera på vad för knas man drabbats av. Nu ska jag ha en skön sommar utan mediciner och biverkningar. Sedan kör vi igång igen i mitten av augusti med korta metoden. Vår fjärde IVF-behandling, oj oj vad tiden har gått, tänk att det är vår fjärde behandling! Känns helt sjukt...

Nej hörrni, nog om det, nu väntar min latte på mig!

1 kommentar:

Candra sa...

Uppehåll över sommaren är fan bra, har samma jag med för jag tröttnade på alla biverkningar.

Lycka till i augusti.
//Candra