tisdag 17 november 2009

Dålig av vaccinet

Tog mitt influensavaccin igår eftermiddag. På kvällen svullnade armen upp och började värka. Så fort jag rör på armen, framför allt om jag lyfter den så gör det ont. Idag har jag även fått feber, ont i huvudet och känt mig tröttare än tröttast. Har sovit bort större delen av dagen. Tur att jag hade en fridag idag! Känner mig lite lurad, trodde att man skulle slippa bli sjuk om man vaccinerade sig. Hoppas det har gått över till imorgon för då ska jag jobba igen.

Nu ligger jag i soffan och slötittar på tv och bloggar. Väntar på att mannen ska komma hem från jobbet. Han har lovat att handla hem take away mat, stekta nudlar med grönsaker och kyckling. Har inte ätit något på hela dagen förutom lite frukost imorse så jag tror att jag behöver mat. Han är snäll och omtänksam min man!

3 kommentarer:

Sara sa...

Oj det låter verkligen inte roligt. Hoppas att du mår bättre imorgon!

Tingeling sa...

Sköt om dig!!

Sara sa...

Hoppas du mått bättre idag och kunnat jobba.

Snälla män gillar vi, fler såna till folket! :)

KRAMAR