torsdag 17 december 2009

Julklappsångest

Har alla utom jag redan handlat alla julklappar? Verkar ju så när man pratar med folk... och jag som inte handlat en enda julklapp ännu! Har drabbats av riktig julklappsångest. De enda dagarna som jag är ledig innan julafton är imorgon och fredag, hmmm... undrar vad jag ska göra då... tillbringa dagarna i stadens butiker kanske. Någon som har några bra julklappstips på vad man kan köpa till sin man och till sin mor? Min fantasi tryter och de har inte önskat sig något speciellt. Hemskt tacksam för alla tips från er kära bloggläsare!

4 kommentarer:

Sara sa...

Ja,helt underbart land är det. Ska bli underbart, men lite konstigt att åka på en "sista-minuten" som det nästan blir ända till Thailand. :)

Julklappstips alltså, jag har köpt hockeybiljetter till elitserien till min karl + hotellnatt, så någonting sådant brukar jag rekommendera. Någon typ av upplevelse iaf.

Till mamma har vi köpt två ljusstakar" som Ernst Kirschsteiger har designat, jättefina. Jag vet inte om du har sett dom?

Annars kan jag rekommendera ett smycke från piffigt.blogspot.com, jättefina saker till bra priser.

Lycka till! :)

Kramar

Timea sa...

Hej!

Jag har börjat följa din blogg, men har inte lämnat kommentar än (tror jag).
Jag tänkte ta tillfället nu att säga hej och komma med några idéer ang. julklappar.
När jag inte har någon konkret idée då fungerar biljett till konsert, teaterföreställning, presentkort till spa-behandling, någon upplevelse (http://www.liveit.se) eller liknande bra.
Tonci

Anonym sa...

Böcker, om man inte kommer på något annat!
Lisa

Sara sa...

Jag glömde tidigare säga att vi saknat dig. Välkommen tillbaka.
Kramar