lördag 26 december 2009

God fortsättning!

Julen börjar väl lida mot sitt slut, den har svischat förbi i samma snabba fart som vanligt. Det har varit riktigt mysigt trots att jag blev sjuk på lilljulafton. Fick rejält ont i halsen, frossa och 39 graders feber. Men jag är redan i mycket bättre skick, så pass så att jag kunde armbåga mig fram bland galna mellandagsreafyndare i min jakt på en nyårsklänning till ordinarie pris. För nyårsklänningar är ju inget man rear ut i mellandagarna det ska man ha klart för sig. Jag lyckades i alla fall hitta en fin klänning efter några timmas svettig jakt så jag är mycket nöjd!

Eftermiddagen idag har vi tillbringat med goda vänner, vi har fikat och spelat spel, skoj! Ikväll ska jag och mannen ta det lugnt bara vi två. Imorgon blir det frukost i hamnen, förhoppningsvis med det vanliga kompisgänget, de borde väl alla vara hemma från olika julfiranden vid det här laget. På eftermiddagen imorgon blir det bio, Luftslottet som sprängdes, och sedan middag ute med vänner. Blir nog en härlig dag imorgon med!

Hoppas att ni alla haft en härlig jul!

3 kommentarer:

Sara sa...

God fortsättning till dig med!

Jobbigt att vara sjuk, men det låter bra att du känner dig bättre.

Är också sugen på att gå och se Luftslottet som sprängdes, får se när jag & gubben får tid för det.

Hur ser din nyårsklänning ut?

Kram

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Tack tack käraste Alice! För dina ord, dina tankar och din förståelse! Jag kan knappt förstå ett det finns så mycket värme och kärlek mellan cyber-systrar, men jag är EVIGT TACKSAM för att jag träffat på dig på min resa mot bäbis! Varmaste kramen till dig!!! Ett underbart 2010 önskar Ninna

Anonym sa...

Hittade din blogg nu och vill bara säga att jag HOPPAS så för er skull!
Är dryga din ålder själv och jag och min man påbörjade IVF i höstas med allt vad det innebär.
Vi står i startgroparna för försök nr 2 nu i vår...

2010 sägs vara kärlekens år!!