söndag 20 december 2009

Rött är ju julens färg

Jaha, så är man ett mensmonster igen. Mensen kom idag ett par dagar för tidigt. Min cykel har varit konstigt kort två gånger i rad nu, bara 24 dagar. Vad är det för trams!? Brukar ha en cykel på 26-27 dagar. Men kan glädja mig åt att jag inte har alls lika ont som jag brukar ha. Hade ju såklart varit roligare att vara gravid... men hallå vad är det för tanke, vi kan ju inte få barn, det vet jag ju.

Julklappsångesten är förresten botad och plånboken är tom... :) Jag är faktiskt klar med alla julklapparna, slog in de sista nu ikväll. Det känns jätteskönt. Tack för era tips!

Nu ska jag gå och vika lakan, tjingeling!

4 kommentarer:

Sara sa...

Vad skönt att du är färdig med julklapparna. Vad blev det för skoj till mor och man?

God Jul vännen!
KRAM

Mikaela de Ville sa...

Stör lite i lakansvikningen och önskar dig en god jul!
Kram Mikaela

Tingeling sa...

En fridfull jul i vackra tecken önskar jag dig!
stora kramar

Alice sa...

Tack tjejer och detsamma till er! :)

Till mor blev det två gosiga nattlinnen och en bra bok. Till mannen blev det ett par ordentliga vandringsbyxor från Fjällräven, två tröjor och håll i er - en batteridriven öron och näshårstrimmer! Ha ha, trimmern var ett tips från en kompis som köpte en sådan till sin sambo. Kul grej tyckte jag, gubben gillar ju maskiner... :) Alla blev nöjda och glada. Ja och så köpte jag en Moccamaster till hemmet, mannen fick öppna den. Det blir gott kaffe med en Moccamaster kan jag lova!

Kramar till er!