fredag 21 augusti 2009

Sprutdag 4, IVF 4

Nu känner jag definitivt av mina äggstockar, så något är det som händer där inne i alla fall. Har lite värk i äggisarna och lite värk i ländryggen, annars mår jag prima.

Idag har jag varit på en lugn och skön strandpromenad med vännen som också åker IVF-karusell. De gjorde äggplock i tisdags och fick ett embryo insatt igår! Hoppas hoppas det tar sig för dem nu, det är deras fjärde IVF och jag tycker att det faktiskt är deras tur nu! Efter vår promenad köpte vi både princesstårta och vaniljbullar och åkte hem och mumsade, syndigt gott och mycket onyttigt men lite får man väl unna sig ibland. :)

Vi har lagt bud på drömhuset, tyvärr är vi inte ensamma om att vilja ha det så budgivningen är i full gång. Just nu har vi lagt det högsta budet men det lär väl inte dröja länge förrän någon av de andra höjer igen... Väldigt nervöst och spännande!

1 kommentar:

MDB sa...

Åh vad spännande med huset, hoppas att det blir ert!