torsdag 13 augusti 2009

Back in business

Nu är det slutsemestrat, började jobba förra veckan. Kändes lite både och att återgå till jobbet. Gillar mitt jobb men gillar ju även att vara ledig! Ska jobba natt hela helgen, hoppas man inte blir helt slutkörd av det nu inför IVF-starten i nästa vecka. Har beräknad mens på onsdag nästa vecka, så kommer den i tid får jag börja med Menopur på torsdagen. Hoppas dagarna går fort nu, vill ju komma igång, vill ha en ny chans!

Har beställt graviditetstest från Testlagret idag. Även om mensen kommer som den ska vill jag testa för att verkligen vara 100% säker på att jag inte är gravid när jag kör igång med sprutorna. Även om jag såklart vet att jag inte är gravid men ändå... kan ju börja nojja annars och det är ju sååå onödigt!

2 kommentarer:

Sara sa...

Ja, det verkar verkligen smidigare med crinone, mindre kladdigt ska det ju även vara.

Håller tummarna för att du får prova det den här gången, och håller självklart tummarna för att det är er tur nu!!

Kram Sara

Alice sa...

Ja visst verkar det smidigare! Har en kompis som också gör IVF och hon har haft crinone hela tiden och hon tycker att det funkar bra. Tack för tummarna!