tisdag 10 juli 2012

Ruvare, ÄD/FET 2

VUL-kontrollen gick bra, slemhinnan var som vanligt toppenbra, 15 mm och 3-skiktad, ett steg på vägen var avklarat. Vi var nervösa inför återföringen, skulle något av våra två kvarvarande embryon klara upptiningen och fortsätta dela sig... Jajamän det gick bättre än väntat för båda embryona klarade sig! Så i torsdags sattes de in och då är jag på ruvardag 5 idag, om jag räknat rätt. Nu är vi ju rätt så luttrade efter alla försök på olika sätt så man vågar knappt hoppas något alls längre. Men jag blev ju faktiskt gravid för första gången på det färska ÄD-försöket, så det kan fungera. Det är i alla fall inget mer man kan göra nu än ta sina mediciner, hålla tummarna och vänta... Åh vad jag vill att det ska få vara vår tur nu!!!

3 kommentarer:

MissB/Elisabeth sa...

Ja men åh vilket härlig inlägg att mötas av! Nu ÄR det er tu, det är bara så!!! Håller tummar och tår så hårt det bara går. :)

Sara sa...

Så härligt att båda klarade sig! Jag hoppas av hela mitt hjärta att det är er tur nu, så nu jäklar!

Kram

PS. Nya adressen är miraklensmamma.blogspot.com

Alice sa...

Åh tack tjejer, kram på er!