fredag 12 februari 2010

Sprutdag 2, IVF 6

Det gick som en dans med första sprutan Menopur igår. Bestämde mig för att ta den hemma i lugn och ro även om det blev sent. Kom iväg lite tidigare från jobbet så jag kunde ta sprutan klockan 23. Tyvärr började jag känna mig förkyld igår och idag är det ännu värre. Har ont i huvudet, är tjock i halsen och täppt i näsan och har lite feber. Vad är det med alla förkylningar? Kroppen kan ju inte vara helt i balans när man dels har fått helt oregelbundna cykler och dels är förkyld stup i kvarten. Tyvärr jobbar jag kvällspass idag också. Har funderat på att stanna hemma idag men vill inte göra det eftersom jag vet att jag snart måste stanna hemma några dagar med anledning av äggplockningen. Får väl ta en näve panodil och släpa mig till jobbet. Hoppas det blir en lugn kväll...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig och Lycka till, vi håller alla tummar!!

Sara sa...

Hoppas att du får en bra dag på jobbet och att förkylningen blir bättre. Krya på dig.

Förresten grattis till sprutstarten!

Sara sa...

Let's rock! Nu SKA det vara er tur!

Fru barnlös sa...

Hoppas du snart mår bättre!

Alice sa...

Tack för alla glada hälsningar! Kram på er!