söndag 14 februari 2010

Sprutdag 4, IVF 6

Halloj! Nu är det redan sprutdag 4, tiden rusar iväg. Idag har det börjat kännas av i äggstockarna. Det kommer mycket fortare när man gör korta metoden och inte är nedreglerad innan. Nu under kvällen har det stuckit till rätt rejält flera gånger i vänster äggstock. Hoppas det inte är något knas. Knepigt att det alltid är vänster äggstock som spökar. Brukar ha ont där före och under mens. Det är även på vänster sida som jag brukar få flest ägg. Verkar som att vänster sida är den mest aktiva hos mig med andra ord. Ska ta spruta nummer 4 vid 21-tiden tänkte jag, det är ju snart dags att krypa till kojs, ska upp 05.30 imorgon, jobbar morgonpass.

Varma kramar till er alla på alla hjärtans dag, hoppas ni haft en mysig dag (det har jag)!

1 kommentar:

Sara sa...

Det låter riktigt bra att du redan känner av att det händer når i äggstockarna.
När ska du på vul?
Håller mina tummar för massa fina ägg!

Tack för dina tummar!