onsdag 29 april 2009

Ruvardag 12

Hjälp! Nu är den här, mensvärken! Huuu vad hemskt, nu är jag livrädd varje gång jag går på toaletten. Det började igår med lite svagare molande mensvärk. Inatt vaknade jag vid 3-tiden av att det gjorde riktigt riktigt ont, mest på vänster sida. Var tvungen att gå upp och ta två alvedon. Men har sovit dåligt ändå eftersom alvedonen tyvärr inte hjälpte så mycket. Nu har jag konstant ont i magen och det känns precis som mensvärk tycker jag. Som tur är har det inte kommit något färgat alls, bara det vanliga vita progesterongojset. Jag försöker peppa mig med att så många säger att de verkligen trodde mensen var på väg, att de hade mensvärk men att ingen mens kom och att de var gravida. Hoppas hoppas det ska bli så för mig också! Jag vill inte ha någon jäkla mens!!!

2 kommentarer:

MochM sa...

Skickar mer pepp och säger detsamma, jag trodde också jag skulle få mens, men det var nog livmodertöjning på G då. Hoppas det är det för dig med!
Håller tummarna stenhårt!!!
m.

TeachMom sa...

Jag håller tummarna stenhårt. Det komemr att gå vägen!