fredag 24 april 2009

Ruvardag 7

Det har gått bättre att jobba nu de senaste två dagarna. Har väl kommit igång mer kan man nog säga, från det där ligga i soffan och slappa träsket. Magen känns inte lika svullen längre. Antar att de där äggblåsorna som fylls upp igen efter ÄP har släppt ifrån sig vätskan. Brösten ömmar fortfarande och känns lite svullna. Men de är inte lika akut ömma som tidigare. Kommer faktiskt inte ihåg hur jag kände mig förra gången runt ruvardag 7. Jag tror att jag kände mig ungefär som nu. Så nu börjar tvivlet komma, borde jag inte känna något alldeles speciellt ifall jag är gravid? Vet inte hur jag ska orka med ytterligare ett misslyckande ifall det är så det blir. Jag vill så gärna vara gravid! Hoppas Piff & Puff har boat in sig därinne!

1 kommentar:

Betti sa...

Så spännande det är =) Hade varit så kul om det hade lyckats!!! *Kram*