lördag 12 september 2009

Ruvardag 12

Fick mens imorse, ingen liten blödning utan riktig mens! Jag har varit här så många gånger förut så jag vet att det är kört nu. Vi har misslyckats ännu en gång. Finner inga ord att beskriva hur jag känner mig, hur otroligt jäkla ledsen jag är. Har gråtit större delen av dagen och ser ut därefter. Inte nog med det utan har dessutom både kraftig huvud- och mensvärk. Stannar hemma med en film och massor av tröstgodis ikväll. Ska tillåta mig att ha ett fullständigt deppdygn, imorgon får jag försöka sopa ihop spillrorna av mig själv och gå vidare.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, nej, vad ledsen jag blir för er skull. Har varit där själv så jag vet hur jäkligt det känns.
Ta nu hand om er!
Kram Åsa

Sara sa...

Nej så himla tråkigt. Skickar många styrkekramar till dig!

linda sa...

Jag tänker på dig. Jag önskar jag kunde hjälpa dig på nått sätt. Världen är inte rättvis alls.

Alma sa...

Åh nej!!
Lider med er!
Kram

MDB sa...

Åh vad tråkigt att höra. Skickar många kramar.

Betti sa...

Tycker så synd om er! Önskar det fanns något man kunde göra =(
Skickar nya styrkekramar till dig. Ta hand om varandra!! Kram

Anna sa...

*kram*

MochM sa...

Nej! Skit också, rent ut sagt. Vet alltför väl hur det känns. Önskar ingen det.
Deppa så mycket du behöver och kom igen sen. Nästa gång går det. Det bara måste bli så!
m.

TeachMom sa...

Fan också, jag hoppades att det skulle vara er tur den här gången! Känner med dig, vet hur det känns. Vi avvaktar ju med vår fjärde gång, får se om det kommer att bli en sådan.

Hanna sa...

Tänker på er! Styrkekramar

Anna-Bell sa...

Fan. Fan. Fan.