onsdag 2 september 2009

Ruvardag 2

Såg ett sjukt program igår kväll på femman. Det handlade om Nadya, en amerikansk kvinna som födde åttlingar och som redan hade sex barn sedan tidigare, alla via IVF! Nu har hon alltså 14 barn som ensamstående mamma. Både jag och mannen tyckte rätt omgående att kvinnan var läskig! Hon har nog tyvärr inte alla hästar hemma i stallet om man säger så. På natten drömde jag sedan att mina två ägg delade sig så att jag fick fyrlingar, hua!

Till alla som vill ha rejält svullna, stora och hårda boobies kan jag rekommendera att man byter ut progesteron mot crinone. Mannen frågade mig igår om jag hade satt på mig lösbröst, så då anar ni kanske omfattningen... Annars funkar det bra med crinone måste jag säga, himlans bekvämt att bara ta en gång om dagen istället för tre.

Förutom brösten så känner jag mig inte ett dugg gravid. Känner mig mest helt ur form. Gick en halvtimmes promenad igår och kom hem svettig och helt slut, var tvungen att sova två timmar mitt på dagen men trots det var jag en zombie resten av dagen. Idag känner jag mig lite lite piggare men så har jag inte varit ute och promenerat heller. Funderar på att gå ut en liten sväng och röra på fläsket, kan inte fortsätta vara så här ur form det mår man inte bra av.

2 kommentarer:

TeachMom sa...

Jag såg en liten stund på programmet, men blev så otroligt trött på människan. Inte alla hästar hemma precis... :)

MochM sa...

Fast att känna sig som en zombie kan ju vara ett gott tecken i sammanhanget! Det gjorde jag!