måndag 28 september 2009

Tillbaka i verkligheten

Oj vad tiden går fort när man är ledig och har det trevligt. Våra dagar i fjällen var helt underbara och jag hade gärna stannat där längre. Motvilligt är jag tillbaka i verkligheten. Klockan 05.30 imorse ringde väckarklockan och det var bara att stiga upp. Usch vad jag hatar att gå upp tidigt, är verkligen ingen morgonmänniska. Jobbar "förmiddagspass" hela den här veckan så det är bara att vänja sig...

Som jag skrev i mitt förra inlägg så skyndade sig mannen att inhandla antioxidanter. Ska bli spännande att se ifall det märks någon förbättring vid nästa behandling. Jag vågar inte tro på det men möjligheten finns ju faktiskt så jag är öppen i sinnet. Det kan i och för sig vara så att nästa behandling är för nära inpå för att man ska hinna märka någon förbättring. Jag ska ju börja med Menopur igen i nästa vecka, det går undan med korta metoden.

Ikväll ska jag titta på Idol, jag älskar Idol!

2 kommentarer:

Joanna sa...

Det ska bli jättespännande att få höra om antioxidanterna gör nån skillnad.

Ska ni testa det sen på något sätt? Be kliniken ta några prov?

Trist att vara tillbaka på jobbet men vad härligt att ni hade det så underbart i fjällen. Förhoppningsvis kan du leva på det ett tag ;)

Kramar

Alma sa...

Spännande det där med antioxidanterna!
Då är vi två som älskar idol! :)
Kram