söndag 6 september 2009

Ruvardag 6

Här kommer en lägesrapport från ruvhönan! Känner inget speciellt som jag inte känt förut. Brösten är inte i närheten lika svullna som i början men de ömmar fortfarande litegrann. Har mått lite illa och känt mig rapig de sista två dagarna men jag blir ofta lite illamående före mens. Har inte fått någon mensvärk ännu men börjar känna en liten "orolig" känsla i tjejmagen. Den är svår att beskriva, det gör inte direkt ont men det spänner lite liksom. Det brukar börja så innan mensvärken sätter in och mensen kommer. Ni hör ju så positiv jag är... Faktum är att jag inte har en jäkla aning. Det kan ha funkat och det kan lika gärna inte ha funkat. Om en vecka vet vi. Jag har redan börjat fundera på om/när jag ska tjuvtesta, har ju så många test som ligger och skräpar, vore väl synd att inte använda dem... ;)

4 kommentarer:

Sara sa...

Första gången jag plussade kändes det som att mensen skulle komma när som helst, var säker på att det var kört. Håller tummarna för dig.

Tack för dina åskiter!

MochM sa...

Säger som Sara. Jag var säker på att vi misslyckats igen när plusset plötsligt fanns där.
Håller tummarna!
m.

Sara sa...

Heja heja! Jag håller tummarna för att det blir ett plus på testen som ligger och skräpar. :)

Du kör med Crinone nu va? Vi är med i den studien så vi får väl se om några veckor hur vi blir lottade. På måndag smäller det, då är det spraystart! :)

Kramili kram

Alice sa...

Tack för alla tummar! :)
Oj vad jag hoppas att det är gravidsymptom och inte före-mensen symptom som jag har. Känns skönt att höra om hur det var för er, det är hoppingivande.
Kram på er!