tisdag 8 september 2009

Ruvardag 8

Senaste nytt från ruvfabriken! Brösten är varken ömma eller svullna längre. Har lite svag molvärk i vad jag tror är livmodern. Igår kväll samt kvällen innan det mådde jag väldigt illa och var fruktansvärt rapig i ett par timmar. Jag menar verkligen FRUKTANSVÄRT rapig, jag satt verkligen och rapade i stort sett oavbrutet i några timmar, usch och fy och ursäkta för de otrevliga detaljerna. Är inte sugen på choklad, inte ett dugg, trots att jag vanligtvis ÄLSKAR choklad. Är mest sugen på salta smaker och på sötsura godisar, typ Malaco Sweet & Sour vingummi. Kommer nog att tjuvtesta snart tror jag... imorgon kanske...

5 kommentarer:

Betti sa...

Ååh vad jag hoppas tjejen!! Hade varit så skoj!!! Håller tummarna allt vad jag kan =) Jag tjuvtestade på dag 10 och fick ett super svagt plus, gick knappt att se, min första starka symtom förutom molnvärk var allt springande på toaletten mitt i natten. Jag väntar med spänning!!! Lycka till!! Kram

MochM sa...

Det låter ju som finfina symptom. Håller tummarna och kikar in snart igen då du tjuvtestat ;o)

Sara sa...

Håller mina tummar för ett plus!

Alma sa...

Åh va spännande!!
Kram

Trollydolly sa...

Jag vet vad du går igenom. Ruvandet är det som är värst tycker jag. Vi är inne på vår andra ICSI nu och jag är på ruvardag 12 och ska testa på kliniken i morgon. En dag tidigare men jag åker på semester så de sa att det går lika bra att testa i morgon. Blodprov. Jag är så glad att jag får en dag mindre att vänta. Lycka till nu. Nu är det väl ända eran tur efter så många försök.
Kram