måndag 19 oktober 2009

Äggplockning

Var på äggplockning i förmiddags. De fick ut 10 ägg, tjohoo! Känner mig fortfarande lite groggy efter att ha fått avslappnande/smärtstillande medel (fentanyl som är typ samma sak som morfin fast bra mycket starkare) och narkos. Har dock ont i magen nu. Känns lite när jag ligger eller sitter still, känns mycket när jag rör på mig och jag blöder lite. Nu blir det till att vila och ta det lugnt ikväll och imorgon. På onsdag blir det förhoppningsvis insättning. Hoppas hoppas hoppas!

9 kommentarer:

Betti sa...

Härligt tjejen! Tänker på er!!! Kram

Sara sa...

Grattis till ett lyckat äp!
Nu håller vi tummarna att det är kalas i värmeskåpet!

Sara sa...

GRATTIS till äggplock. Skönt med vila nu.

Och jag erkänner också, drar också ner på teet. :) Och såklart ingen alkohol.

Ha en skön kväll i soffan nu så håller vi alla tummar för att det blir några fina ägg befruktade tills på onsdag!

Kramili kram

MDB sa...

Grattis! Hoppas att allt går bra för er!

TeachMom sa...

So far so good. Lycka till och ta det lugnt!

Anna sa...

Härligt! 10 st är ju toppen!
Lycka till med ET på onsdag!
kram

Alma sa...

Åh va spännande!!
Lycka till!!
Kram

MADELEINE sa...

Hoppas det är riktigt guldägg ;-)

Plusresan sa...

Hurra! Grattis till ÄP!
Lycka till nu på ET. Men, det är ju idag, då borde det redan ha varit.

Nu blev jag nyfiken!
Glöm inte att skriva och berätta hur det gick!

Många kramar!