onsdag 28 oktober 2009

Ruvardag 4, IVF 5

Brösten är fortfarande svullna men inte riktigt lika ömma längre. Känner igen det här, det är precis som det brukar vara när jag ruvar... Kroppen har väl börjat vänja sig vid progesteronet. Magen är lite svullen och jag har lite känningar ibland men ingen direk värk. Är fortfarande trött mest hela tiden. Fan vad jag hatar att ruva och känna efter hur man känner sig stup i kvarten. Man blir ju helt psyko av det här, det är rena tortyren. Vill helst gå och lägga mig och sova och vakna först när det är testdag! :)

1 kommentar:

Plusresan sa...

Jag vill också gå och lägga mig och vakna när det blir testdag! =)

Men du, jag förstår mig inte på mina bröst. De brukar bete sig som dina. Ömma redan från ET. Men nu är det ruvardag 3 och de verkar fortfarande inte acceptera progesteronet...

Men snart är det helg i alla fall! =)