tisdag 27 oktober 2009

Ruvardag 3, IVF 5

Oj vad glad jag blev när jag gick in på bloggen och såg alla fina och peppande kommentarer, stort tack!

Jag har hört ryktas att en blastocyst fäster ca 2 dagar efter insättning. Ifall det är sant så borde den lill* krabaten ha fäst vid det här laget ifall den nu tänkte göra det vill säga. Känner inget speciellt som jag inte känt vid tidigare ruvningar. Jag är trött, magen är lite svullen och även brösten är svullna och ömma. Nu är det bara att försöka stå ut med den här olidliga väntan... Men jag är fortfarande positiv, vi har ju fått en blastocyst!

2 kommentarer:

Plusresan sa...

Idag går jag in i ruvardag 3...kommer ju inte ifatt dig hur jag än jag gör =)

IVF Karusell sa...

Hoppas ni får ett plus snart! Den där jobbiga väntan kan ju vara så olidlig, men helt plötsligt är det dags för testdagen!

kram